Το Educator Certified in Learning Difficulties Screening της Vellum είναι ένα πιστοποιητικό εξειδικευμένων δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στην ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών.
Το πρόγραμμα Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που έχουν πρόσφατα αποκτήσει το πτυχίο τους, σε εκπαιδευτικούς δίχως εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες και τις ειδικές μαθησιακές διαταραχές, σε φοιτητές και απόφοιτους ΑΕΙ συναφών κλάδων αλλά και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να μάθουν για το θεωρητικό υπόβαθρο και τη διαδικασία ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών.
Στόχος του προγράμματος είναι μετά την ολοκλήρωσή του, οι εκπαιδευόμενοι:
- Να γνωρίζουν τις βασικές κατηγορίες μαθησιακών δυσκολιών
- Να αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
- Να αντιλαμβάνονται τον αντίκτυπο των μαθησιακών δυσκολιών στο άτομο, στην οικογένεια και το σχολείο
- Να έχουν γνώση τρίτων δυσκολιών που συνυπάρχουν με τις μαθησιακές δυσκολίες
- Να γνωρίζουν τις βασικές αρχές ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών
- Να έχουν έρθει σε μία πρώτη επαφή με βασικά, σταθμισμένα και άτυπα, εργαλεία ανίχνευσης και αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών και των άλλων συνοδών δυσκολιών
- Να γνωρίζουν τις εμπλεκόμενες ειδικότητες και τις διαδικασίες παραπομπής και αξιολόγησης μαθητών για μαθησιακές δυσκολίες
- Να έχουν έρθει σε επαφή με βασικές τεχνικές υποστήριξης των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.
Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ’ ολοκλήρου online.
Πιστοποίηση
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού Vellum Educator Certified in Learning Difficulties Screening μέσω της εξεταστική μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 400 ώρες
BINTEO: ΝΑΙ
ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΝΑΙ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ECVET: NAI
ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: Vellum Global Educational Services
- Μάθηση και Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ιστορική Αναδρομή
- Μάθηση – Ορισμός – Συμπεριφορισμός – Γνωστικές Θεωρίες – Κοινωνιοπολιτισμικές Θεωρίες
- Είδη Μάθησης – Μαθησιακά Στυλ
- Τύποι Μαθησιακών Δυσκολιών
- Αιτιολογία
- Μαθησιακές Δυσκολίες Ανάγνωσης και Γραπτής Έκφρασης
- Μαθησιακές Διαταραχές – Τομείς Αξιολογόγησης Μαθησιακών Διαταραχών – Διάγνωση
- Ανάγνωση και Γραφή – Κονστρουβισμός
- Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες Ανάγνωσης και Γραφής
- Κλινικά Στοιχεία
- Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά
- Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά: Εισαγωγή Οι ικανότητες στα Μαθηματικά
- Δυσαριθμησία
- Τύποι Δυσαριθμησίας
- Χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά – Ανομοιογένεια
- Γνωστικά Ελλείμματα στις Μαθησιακές Δυσκολίες
- Οπτική Επεξεργασία – Μνήμη – Φωνολογική Επεξεργασία
- Αυτοματισμός – Ακουστική Επεξεργασία – Μεταγνωστικές Δεξιότητες – Ρυθμός
- Σύγχρονες γνωστικές προσεγγίσεις – Μεταγνωστικές Διεργασίες και κίνητρα
- Μαθησιακές Δυσκολίες και Μεταγνωστικά ελλείμματα – Ερμηνείες των μεταγνωστικών προβλημάτων – Διδασκαλία γνωστικών στρατηγικών
- Σύγχρονες Γνωστικές Προσεγγίσεις και Κίνητρα
- Σύγχρονες Γνωστικές Προσεγγίσεις – Γνωστικό – Αναπτυξιακή Θεωρία
- Θεωρία Επεξεργασίας Πληροφοριών
- Κίνητρα – Μεταγνωστικές Διεργασίες – Μαθησιακές Δυσκολίες
- Βασικές Αρχές Αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών
- Η έννοια και η σημασία της αξιολόγησης – Έγκαιρη ανίχνευση των Μαθησιακών Δυσκολιών
- Βασικές αρχές ανίχνευσης των Μαθησιακών -Δυσκολιών στην Προσχολική ηλικία – Αξιολόγηση των Μαθησιακών Δυσκολιών
- Μοντέλα Αξιολόγησης για τη διάγνωση των Μαθησιακών Δυσκολιών – Εργαλεία συλλογής πληροφοριών – Κλινική Συνέντευξη
- Αξιολόγηση της Νοημοσύνης – Εκτίμηση των Μαθησιακών Ικανοτήτων – Αξιολόγηση των Γνωστικών διεργασιών – Αξιολόγηση της ψυχοκοινωνικής προσαρμογής
- Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών
- Διαγνωστική έρευνα – Διαγνωστική εκτίμηση και εκπαιδευτικός
- Διδακτική Αξιολόγηση
- Αξιολόγηση του μαθητή – Αξιολόγηση αναγνωστικής ετοιμότητας – Αξιολόγηση φωνολογικής επίγνωσης
- Αξιολόγηση της ανάγνωσης – Αξιολόγηση της γραφής – Αξιολόγηση της ορθογραφίας
- Προγράμματα Παρέμβασης και Ενίσχυσης Μαθησιακών Δεξιοτήτων
- Προγράμματα παρέμβασης
- Τύποι παρεμβατικών προγραμμάτων – Μοντέλα παρέμβασης για την αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών
- Καταλληλότητα και αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων παρέμβασης
- Ψυχοκοινωνική Παρέμβαση και Συνεργασία με την Οικογένεια
- Παρέμβαση στο Μαθησιακό τομέα – Παρέμβαση στον Ψυχοκοινωνικό τομέα
- Συνεργασία σχολείου και οικογένειας σε περιπτώσεις μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες
- Αποτελεσματική Επικοινωνία
Αγοραστός Δημήτρης
Ο Δημήτρης Αγοραστός είναι Ψυχολόγος (Αρ. Άδ. 2082/12-3-2012) με μεταπτυχιακές σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία (Α.Π.Θ.) και στις Νευροσυμπεριφορικές Επιστήμες (University of Tuebingen). Εργάζεται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια εκπαίδευση και σε φορείς του Υπουργείου Παιδείας, προσφέροντας υπηρεσίες αξιολόγησης παιδιών και εφήβων και υποστήριξης των ίδιων και των οικογενειών τους. Έχει εργαστεί ως ερευνητής σε θέματα όπως η νευροφυσιολογική φύση της ενσυναίσθησης (Πανεπιστήμιο Tuebingen) και η έγκαιρη ανίχνευση μαθησιακών διαταραχών με τη χρήση νευροαπεικονιστικών μέσων (Πανεπιστήμιο Λουξεμβούργου). Έχει εμπειρία στην ανάπτυξη εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τον ελεύθερο χρόνο του αρθρογραφεί στο διαδίκτυο για θέματα ψυχολογίας και εκπαίδευσης.
Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 400 ώρες
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Assessments Yes