Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης στους πελάτες σας είναι απαραίτητη για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα της επιχείρησής σας. Το Vellum Diploma in Customer Service παρουσιάζει τα θεμελιώδη στοιχεία που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών και εξηγεί πώς μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Επιπλέον, περιγράφει πώς μια επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει το πρόγραμμα εξυπηρέτησης των πελατών της στο υψηλότερο επίπεδο.
Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης στους πελάτες σας είναι απαραίτητη για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα της επιχείρησής σας. Το Vellum Diploma in Customer Service παρουσιάζει τα θεμελιώδη στοιχεία που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών και εξηγεί πώς μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Επιπλέον, περιγράφει πώς μια επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει το πρόγραμμα εξυπηρέτησης των πελατών της στο υψηλότερο επίπεδο.
Το Vellum Diploma in Customer Service περιγράφει τον ρόλο της εξυπηρέτησης πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας, στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και του δημόσιου τομέα. Eπίσης, τα τμήματα αυτά εξηγούν τα στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθούν σχετικά με αυτούς τους τομείς.
Τα ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα για την απόκτηση του Vellum Diploma in Customer Service, είναι ιδανικά για διευθυντές επιχειρήσεων, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επιχειρηματίες που επιθυμούν να μάθουν πώς να εφαρμόσουν ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή τους.
Τα μαθήματα αυτά ενδιαφέρουν επίσης το προσωπικό λιανικής πώλησης, τους εργαζόμενους στον τομέα της φιλοξενίας και τους δημόσιους υπαλλήλους που θέλουν να γίνουν ειδικοί στην άριστη και αποτελεσματικότερη παροχή εξυπηρέτησης πελατών.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος, ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Vellum Diploma in Customer Service» μέσω της εξεταστική μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services.
ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μετά την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος ο σπουδαστής θα είναι σε θέση:
- Να εφαρμόσει τα θεμελιώδη στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών σε μια επιχείρηση.
- Να προωθήσει ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών από το βασικό επίπεδο σε προχωρημένο.
- Να επικοινωνεί και να συνεργάζεται με τους πελάτες του χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας.
- Να λαμβάνει σχόλια πελατών για να έχει τη δυνατότητα να βελτιώνει το πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών του.
- Να εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο της φιλοξενίας, του λιανικού εμπορίου και του δημόσιου τομέα.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 400 ώρες
ΒΙΝΤΕΟ: ΝΑΙ
ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΝΑΙ
ΔΙΔΑΚΤΡΑ: ΔΩΡΕΑΝ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ECVET: NAI
ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: Vellum Global Educational Services
Ενότητα 1: Εξυπηρέτηση πελατών – Βασικά
Ενότητα 2: Παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών
Ενότητα 3: Εξυπηρέτηση πελατών στην ξενοδοχειακή & επισιτιστική βιομηχανία
Ενότητα 4: Εξυπηρέτηση πελατών στο λιανικό εμπόριο
Ενότητα 5: Εξυπηρέτηση πελατών στον δημόσιο τομέα
Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 200 ώρες
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Assessments Yes